Strona główna > Admin > Premiera Windows 7 i jej następstwa

Premiera Windows 7 i jej następstwa

22 Październik 2009

W dniu dzisiejszym swoją premierę miał Windows 7. Od dziś także jest sprzedawana polska wersja tego systemu. Niedługo powinna pojawić się zlokalizowana wersja na kontach MSDN AA. Zamykam więc komentarze  we wpisie dotyczącym instalacji polskiego języka do wersji Professional. Jednocześnie chcę poinformować, że z przyczyn technicznych byłem zmuszony wrócić do dziadka XP, tak więc do czasu ponownej przesiadki na Siódemkę nie będą publikowane żadne porady dotyczące tegoż systemu.

  1. H
    9 Listopad 2009 o 15:10:08

    Niestety zaktualizowane linki leżą, razem z odsiebie.com

  2. H
    9 Listopad 2009 o 16:04:47

    Pogrzebałem trochę i znalazłem dośc ciekawy programik który robi za nas całą podmianę paczki językowej, można go ściągnąc pod adresem: http://www.froggie.sk/en/download.html. Znajdują się też na stronie aktualne linki do paczek językowych (ze strony MS) które działają, bo ściągłaem 30minut temu, a język Polski mam już załadowany ;] Bezpośredni link: http://www.froggie.sk/en/7lp32rtm.html

    Jeśli możesz to podepnij pod tamten artykuł, bo sporo ludzi się na nim opiera. Ja wg. artykułu zrobiłem wcześniejszego kompa, jednak wywaliłem paczkę po spolszczeniu i teraz już miałem problem przy robieniu następnego kompa.

    pozdrawiam

  3. blaast
    9 Listopad 2009 o 19:36:17

    Dodane do wpisu

  1. 9 Listopad 2009 o 19:36:43
Możliwość komentowania jest wyłączona.
